دانلود چارچوب و مبانی نظری گردشگری و گونه شناسی خریداران با فرمت word, مدیریت
2023-08-02 08:36:09 دسته
مدیریت
حجم
61/52 کیلوبایت
صفحه
20
فرمت
doc
20000
سایتهای دانلود مقاله باید دارای محتوای با کیفیت و ارزشمند باشند تا بهینه سازی شوند. این سایتها باید دارای محتوای مناسب و مفید باشند و در زمینههای مختلفی از جمله علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و … فعالیت داشته باشند.
دانلود چارچوب و مبانی نظری گردشگری و گونه شناسی خریداران با فرمت word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گردشگری و گونه شناسی خریداران با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گردشگری و گونه شناسی خریداران با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
لسر و هوگز (1986) عنوان کردند که از جنگ جهانی دوم به بعد، نوع مصرف و شیوههای خرید تغییر کرده است به طوری که برنامهریزی خردهفروشی و عمدهفروشیها را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. از اواسط دهه 90 چندین متخصص خردهفروشی دستهبندیهایی را برای خرید و خریداران پیشنهاد دادهاند که با محرکها، کالاهای خریداریشده، فعالیتهای انجامشده و موقعیتهای خردهفروشی مرتبط هستند. تا آخر دهه 70 و اوایل 80 نظریه خرید تفریحی مورد توجه کارشناسان مصرف قرار نگرفته بود. از دهه 50 به بعد مجموعه گونه شناسی ها، اندیشه اولیه بررسی نقش فراغت در خرید را شکل میداد.
فهرست مطالب
گونه شناسی خریداران 40
2-8-دلایل خرید سوغاتی توسط گردشگران 42
2-8-1-گرایش به خرید یادگاری و یادبود 43
2-8-2-در جستجوی اصالت 43
2-8-3-در جستجوی تازگی 46
2-8-4-نیازهای کارکردی 46
2-8-5-خرید هدیه برای اقوام 46
2-8-6-زیباییشناسی 47
2-8-7-خستگی/ زمان اضافه 47
2-8-8-ارتباط با هنرمندان 47
2-8-9-عوامل مؤثر بر انتخاب سوغاتی
منابع
20000
مبانی نظری گردشگری
ادبیات نظری گردشگری
چارچوب نظری گردشگری
فصل دوم پایان نامه توسعه گردشگری
خرید مبانی نظری توسعه گردشگری