دانلود چارچوب و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت word, مدیریت

2023-08-02 15:01:25 دسته مدیریت حجم 137/6 کیلوبایت صفحه 47 فرمت doc 16000 سایت‌های دانلود مقاله باید دارای محتوای با کیفیت و ارزشمند باشند تا بهینه سازی شوند. این سایت‌ها باید دارای محتوای مناسب و مفید باشند و در زمینه‌های مختلفی از جمله علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و … فعالیت داشته باشند.

دانلود

دانلود چارچوب و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت word خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش       در حالت كلی می‌توان چنین گفت كه در دنـیـای سـازمـانـی امـروز مدیران خلاق، سازمانهای خلاق وکارکنان خلاق اضلاع مثلث خـلاقـیـت هـسـتـنـد کـه بـدون هـر یـک خـلاقـیـت و نـوآوری بـه سـر مـنـزل مقصود نمی‌رسد. ساختار سازمانی مناسب، حمایت، پشتیبانی و تشویق لازم مدیران دو عـنـصـر اسـاسـی در خـلاقـیت افرادند و زمینه‌ها و شرایط خلاقیت امری الزامی است که سازمانها می‌بایست آن را فراهم سازند تا به اهداف مورد نظر دست یابند. سـازمـانهـا بـرای بقاء و تداوم نقش مثبت و سازنده خود نیازمند افکار، اندیشه‌ها، نظرات تـازه و نـو هـستند تا با دریافت دیدگاههای نو مبتنی بر تحقیقات میدانی و اندیشه‌ها و تـئوریهـا بـتـوانـنـد پـویـایـی خـود را تـضـمـیـن کـنـنـد وگـرنـه رو بـه زوال و نابودی خواهند بود. مسئله دیگر، ارایة  خدمات نوآورانه و متنوع و ناتوانی در دریافت بازخورد، تحلیل و نتیجه‌گیری از نظرات مشتریان است. در حال حاضر، وفاداری مشتریان و کارمندان به سازمانها و رضایت آنها از محصولات و خدمات این سازمانها، از عواملی اساسی در چالش ذهنی مدیران است و تحقق این عوامل، جزء مهمی در برنامه‌های مدیران موفق در سازمانها است. مدیریت ارتباط با مشتری وظیفة تحصیل وفاداری و ارایة  خدمات نوآورانه را که متأثر از مدیریت ارتباط با مشتری است را بر عهده دارد (عسگری، 1391). با توجه به ضرورتهای اشاره شدة فوق در این تحقیق به بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی شهرستان اردبیل پرداخته می‌شود تا بتوان گامی در جهت اجرایی كردن راهبردهای استراتژیك آن برداشت.       فهرست مطالب 2-1- مقدمه 2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری 2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM 2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری كلید مدیریت ارتباط با مشتری 2-5- سازمان‌دهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری 2-6- الگوها و مدلهای سنجش رضایت‌مندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری 2-7- فنآوریهای مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری 2-8- فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاههای اقتصادی و بهبود CRM 2-9- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری 2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری 2-11- مدیریت ارتباط و تمركز بر مشتریان كلیدی 2-12- پیشینه تحقیق منابع 16000 مبانی نظری مدیریت ادبیات نظری مدیریت چارچوب نظری مدیریت فصل دوم پایان نامه مدیریت خرید مبانی نظری مدیریت
منتشر شده در
  • پاورپوینت بیماری های منتقله از راه جنسی, پزشکی
  • پاورپوینت بیماری های مقاربتی|پاورپوینت پیشگیری از بیماری های مقاربتی|پاورپوینت درمان بیماری مقاربتی
  • دیدگاهها و نظریه های رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن, مدیریت
  • پیامد های رضایت وعدم رضایت شغلی|پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی|عوامل رضایت شغلی|عوامل سازمانی رضایت شغلی|عوامل عدم رضایت شغلی|عوامل موثر بر رضایت شغلی در سازمان|عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان|عوامل موثر رضایت شغلی|مدل ها و نظریه های رضایت شغلی|نظریه های رضایت شغلی|نظریه های رضایت شغلی کارکنان|نظریه های مختلف در مورد رضایت شغلی|نظریه های مربوط به رضایت شغلی
  • پاورپوینت مدیریت عملكرد و BSC, مدیریت
  • پاورپوینت BSC|پاورپوینت درباره BSC|پاورپوینت درباره مدیریت عملکرد|پاورپوینت مدیریت عملکرد|دانلود پاورپوینت BSC|دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد
  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل کسب و کار و عوامل موثر بر آن, مدیریت
  • پاورپوینت درباره کسب و کار|پاورپوینت درباره مدیریت|پاورپوینت کسب و کار|پاورپوینت مدیریت|دانلود پاورپوینت کسب و کار|دانلود پاورپوینت مدیریت
  • پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک, مدیریت
  • پرسشنامه اثرات استراتژی های زنجیره تامین ناب و چابک|پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین چابک|پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین ناب|پرسشنامه الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین|پرسشنامه زنجیره تامین چابک|پرسشنامه زنجیره تامین ناب
  • دانلود پاورپوینت درس مهندسی مبارزه با ناقلين 78 اسلاید, پزشکی
  • پاورپوینت جزوه روشهای مهندسی مبارزه با ناقلین|پاورپوینت درس مهندسی مبارزه با ناقلين|پاورپوینت روش های مهندسی مبارزه با ناقلین

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *